GLOBIX J.D.O.O.
JOSIPA JURJA STROSSMAYERA 341
31000 OSIJEK


Opći uvjeti
1. Internet stranice sadrže informacije o proizvodima koje prodaje GLOBIX J.D.O.O.
Podatke o proizvodu preuzimamo od proizvođača. Nastojimo da te informacije budu točne i ažurne, ali se ograđujemo
od mogućih pogrešaka u objavljenim informacijama.
GLOBIX J.D.O.O. ne preuzima odgovornost niti krivnju za bilo kakve pogreške ili propuste u sadržaju na
internet stranicama, kao ni za točnost objavljenih informacija, odnosno nije odgovorna za povremeno
nefunkcioniranje stranica ili njihovih dijelova.
3. Fotografije i prikazi na ovim stranicama ne moraju odgovarati proizvodima koji su stvarno dobavljivi. Neke
fotografije mogu biti tipske za određeni tip proizvoda. Ukoliko dobavljiv proizvod značajno odstupa od
proizvoda traženih karakteristika GLOBIX J.D.O.O. će kupca (korisnika) obavijestiti i postupiti prema
dogovoru.
4. Svi proizvodi ponuđeni na ovim stranicama pokriveni su jamstvenim uvjetima proizvođača u trajanju od 12-
24 mjeseci zavisno o artiklu.

Uvjeti prodaje
Uvjeti prodaje definiraju postupak naručivanja, plaćanja, isporuke i povrata odnosno
reklamacije robe ponuđene na internet stranicama Prodavatelj proizvoda
ponuđenih u internet trgovini je GLOBIX J.D.O.O. a Kupac robe je posjetitelj internet
stranica koji odabere barem jedan proizvod, popuni elektronski obrazac za narudžbu i pošalje
ga Prodavatelju. Roba se naručuje temeljem elektronskog obrasca, putem e-maila, telefona i
porukom na službenoj Facebook stranici trgovine. Proizvode birate iz asortimana internet
trgovine koji je složen po kategorijama. Po odabiru proizvoda možete kliknuti na njegove
detalje i saznati dodatne karakteristike te ga bolje pogledati, a želite li kupiti, samo kliknete na
košaricu i on će se odmah naći u njoj. U košarici ćete definirati količinu proizvoda, uz
mogućnost odustanka od kupnje. U svakom trenutku vaša je košarica vidljiva i dostupna te
možete mirno nastaviti pregledavati asortiman. Po završetku razgledavanja, vratite se na
košaricu i odaberite “Naruči”. Kupac ispunjava obrazac s osnovnim podacima za način plaćanja
i dostavu odabranih proizvoda. Obavijest o uspješno izvršenoj kupnji stiže na vašu e-mail
adresu.

Jamstvo
GLOBIX J.D.O.O. jamči za kvalitetu i besprijekoran rad proizvoda, ako će se korisnik pridržavati
priloženih naputaka.
Jamstvo počinje vrijediti s danom prodaje, što dokazujete originalnim računom o kupnji
proizvoda. Svaki kvar koji se pojavi unutar 24 mjeseca od kupnje uređaja biti će uklonjen uz
sljedeće uvjete:
da je uređaj korišten u kućanstvu, a ne u komercijalne svrhe;
uz priloženu potvrdu o datumu (originalni račun) iz koje je vidljivo da je uređaj kupljen od strane naše tvrtke unutar 24 mjeseca prije reklamacije;
da kvar nije nastao zbog uporabe uređaja na krivom naponu ili uporabe u suprotnosti s uputama proizvođača o korištenju i instalaciji uređaja, ili kao posljedica nezgode (transport i sl.), vremenskih nepogoda (poplave,udari groma), zbog zloupotrebe, nemarnog ili nestručnog popravka.
da proizvod nije mehanički oštećen
Jamstvo se ne odnosi na uobičajeno trošenje materijala, održavanje i zamjenu potrošnih
dijelova proizvoda.
U slučaju da kvar, u jamstvenom roku, nije moguće otkloniti u 45 dana po primitku proizvoda
na popravak, proizvod će biti zamijenjen za novi ili će kupcu biti vraćen uplaćeni iznos.
NAPOMENA: Kod proizvoda – auto na akumulator (svi modeli), jamstvo traje u vremenu od 12
mjeseci sukladno uvjetima proizvođača, odnosno 6 mjeseci za bateriju.
Proizvodi korišteni u komercijalne svrhe, te proizvode nastale nesrećom, tj. događajem
uzrokovanim neposrednom, vanjskom i mehaničkom silom garancija se neće primjeniti.
Garancija također nije važeća za štetu na proizvodima nastalima zlonamjerno, požarom,
krađom, neovlaštenom uporabom, potresom ili popolavom.

Popravak izvan jamstvenog roka
Ako je jamstveni rok Vašeg aparata istekao, popravke ćemo izvršiti uz naplatu.
U slučaju da korisnik ne preuzme uređaj u roku od 45 dana od dana obavijesti Servisa o
završetku servisne obrade, korisnik je suglasan da će se to smatrati odreknućem od vlasništva
uređaja te će uređaj biti napuštena stvar u skladu s člankom 132. Zakona o vlasništvu i drugim
stvarnim pravima. U tom slučaju Servis može postupati s uređajem kao s pokretnom stvari
koju nitko nema u svom vlasništvu sukladno članku 131. Zakona o vlasništvu i drugim stvarnim
pravima te prodati istu trećim osobama, a radi naplate svih svojih troškova. Korisnik izričito i
bezuvjetno potvrđuje da Servis ima pravo zadržanja na predmetu popravka sukladno
odredbama članka 72. Zakona o obveznim odnosima te je ovlašten na temelju članka 75. sve
svoje troškove koje je imao u svezi popravka kao i druge troškove naplatiti iz vrijednosti
ostvarene prodajom uređaja trećim osobama. Naplata dijagnostike u slučaju odustajanja od
van jamstvenog popravka naplaćuje se 14,00 € (105,48 kn).

Narudžbe/dostava
Narudžbe je moguće izvršiti internetom u bilo koje doba dana ili noći, dakle svakoga dana od
0 do 24 sata, dok ostale oblike narudžbi zaprimamo u uredovno radno vrijeme, odnosno,
radnim danim od 10-14h na navedeni e-mail ili broj telefona. Proizvode iz naše internet
trgovine dostavljamo isključivo na područje Republike Hrvatske putem kurirske službe Overseas Express koja
omogućuje najbrži prijenos pošiljke „od vrata do vrata”. Sve narudžbe zaprimljene radnim
danom (ponedjeljak – petak) bit će odmah obrađene, a pošiljka će biti dostavljena najkasnije u
roku 3 radna dana na kopnu odnosno do 5 radnih dana na otocima. Za narudžbe zaprimljene
subotom, nedjeljom i državnim blagdanima prikup pošiljke će biti organiziran prvi sljedeći
radni dan, a pošiljka će biti dostavljena najkasnije u roku 3 radna dana na kopnu odnosno do 5
radnih dana na otocima. Trošak dostave bit će prikazan na vašoj narudžbi i računu, a iznosi 5,00 €. Proizvodi kojih
više nema na zalihi: Ispričavamo se zbog neugodnosti koju vam ova činjenica može
prouzročiti. Ako vaš proizvod nemamo na zalihi, kontaktirati ćemo vas i dogovoriti želite li
otkazati narudžbu, djelomično otkazati ili pričekati da proizvod dođe na zalihu, no trudimo se
maksimalno ažurirati kako biste odmah znali koji proizvod je odmah dostupan, a
za koji je potrebno čekati do najviše 2 tjedna od narudžbe, o čemu ćemo Vas pravovremeno
obavijestiti.

Uvjeti plaćanja
Trenutni mogući oblici plaćanja su:
Pouzećem i Karticom (CorvusPay).
Trošak dostave bit će prikazan na vašoj narudžbi i računu, a iznosi 5,00 €
Sve eventualne bankovne troškove koji mogu nastati prilikom transfera novca, snosi kupac. Cijene,
uvjeti plaćanja i akcijske ponude vrijede isključivo u trenutku narudžbe i/ili plaćanja i mogu se
promijeniti bez prethodne najave. Za izdavanje R1 računa potrebna je napomena kod same
narudžbe. Sve cijene na
našem online prodajnom mjestu su prikazane s uključenim PDV-om.
Svi djelatnici GLOBIX J.D.O.O. i poslovni
partneri odgovorni su za poštivanje načela zaštite privatnosti.
Podatke za dostavu koju nevedete slažete se s uvjetima kupnje. Ne pružamo Vaše podatke trećim stranama niti ih arhiviramo. Vaši podaci su sigurni.

Izjava o sigurnosti online plaćanja
Pri plaćanju na našoj web trgovini koristite CorvusPay – napredni sustav za siguran prihvat platnih kartica
putem interneta.
CorvusPay sustav osigurava potpunu tajnost Vaših kartičnih i osobnih podataka već od trenutka kada ih
upišete u CorvusPay platni formular. Platni podaci prosljeđuju se šifrirano od Vašeg web preglednika do banke
koja je izdala Vašu karticu. Naša trgovina nikada ne dolazi u kontakt s cjelovitim podacima o Vašoj platnoj
kartici. Također, podaci su nedostupni čak i djelatnicima CorvusPay sustava. Izolirana jezgra samostalno
prenosi i upravlja osjetljivim podacima, čuvajući ih pri tom potpuno sigurnima.
Formular za upis platnih podataka osiguran je SSL transportnom šifrom najveće pouzdanosti. Svi skladišteni
podaci dodatno su zaštićeni šifriranjem, korištenjem kriptografskog uređaja certificiranog prema FIPS
140-2 Level 3 standardu. CorvusPay zadovoljava sve zahtjeve vezane uz sigurnost on-line plaćanja propisane
od strane vodećih kartičnih brandova, odnosno posluje sukladno normi – PCI DSS Level 1 – najviši sigurnosni
standard industrije platnih kartica. Pri plaćanju karticama uvrštenim u 3-D Secure program Vaša banka uz
valjanost same kartice dodatno potvrđuje i Vaš identitet pomoću tokena ili lozinke.
Corvus Pay sve prikupljene informacije smatra tajnom i tretira ih u skladu s tim. Informacije se koriste
isključivo u svrhe za koje su namijenjene. Vaši osjetljivi podaci u potpunosti su sigurni, a njihova privatnost
zajamčena je najmodernijim zaštitnim mehanizmima. Prikupljaju se samo podaci nužni za obavljanje posla
sukladno propisanim zahtjevnim procedurama za on-line plaćanje.
Sigurnosne kontrole i operativne procedure primijenjene na našu infrastrukturu osiguravaju trenutnu
pouzdanost CorvusPay sustava. Uz to održavanjem stroge kontrole pristupa, redovitim praćenjem sigurnosti
i dubinskim provjerama za sprječavanje ranjivosti mreže te planskim provođenjem odredbi o informacijskoj
sigurnosti trajno održavaju i unaprjeđuju stupanj sigurnosti sustava zaštitom Vaših kartičnih podataka.
Hvala što koristite CorvusPay!

Poštarina/otprema
Izjava o privatnosti
Prodavatelj se obavezuje pružati zaštitu osobnim podacima kupaca, na način da prikuplja
samo nužne, osnovne podatke o kupcima/ korisnicima koji su nužni za ispunjenje naših
obveza; informira kupce o načinu korištenja prikupljenih podataka, redovito daje kupcima
mogućnost izbora o upotrebi njihovih podataka, uključujući mogućnost odluke žele li ili ne da
se njihovo ime ukloni s lista koje se koriste za marketinške kampanje. Svi se podaci o
korisnicima strogo čuvaju i dostupni su samo djelatnicima kojima su ti podaci nužni za
obavljanje posla. Svi djelatnici i poslovni partneri odgovorni su za poštivanje načela zaštite
privatnosti.

Povrat / Reklamacije
1. Kupac ima pravo odustati od narudžbe u bilo kojem trenutku prije primitka paketa sa naručenim
proizvodima. Ako od narudžbe želi odustati nakon što je pošiljka predana dostavnoj službi, Kupac ima pravo
odbiti primitak paketa bez dodatnih troškova.
2. Ukoliko sadržaj pošiljke ne odgovara narudžbi Kupac pošiljku može vratiti, a Prodavatelj će mu poslati
ispravni proizvod bez dodatnih troškova poštarine.
3. Reklamaciju na mehanička oštećenja unutar paketa potrebno je prijaviti trgovcu unutar 14 radnih dana od
primitka paketa.
4. Povrat za poklon pakiranja ne vršimo!
5. Od prava povrata izuzeti su proizvodi sa vidljivim znakovima korištenja ili ambalažom koja se nakon
otvaranja ne može vratiti u prvobitno stanje.
6. Proizvodi koje Kupac vraća Prodavatelju moraju biti nekorišteni, u originalnoj ambalaži, sa svim pripadajućim
dijelovima, neoštećeni i potpuno ispravni uz priloženi račun koji je isporučio prodavatelj. Uz vraćene
proizvode, Kupac mora priložiti broj tekućeg/transakcijskog računa na koji će se izvršiti povrat novčanih
sredstava.
7. Proizvodi koji su isporučeni u kompletu (npr. set tajica) moraju biti vraćeni u kompletu. Prodavatelj nije
dužan primiti pošiljku s otkupninom, već samo pošiljke poslane Overseas dostavnom službom.
8. Ukoliko kupac zaprimi paket, a proizvod je neispravan/oštećen, dužan nas je obavijestiti o problemu unutar 5
radnih dana, te ukoliko želi zamjenu prodavatelj će o svojem trošku napraviti zamjenu putem Overseas dostavnom službom.
službe. Reklamacije nakon navedenog roka neće biti priznate.
9. Svi ostali slučajevi rješavaju se u procesu reklamacije, shodno propisima Zakona o zaštiti potrošača i Zakona
o obveznim odnosima.

UPUTE ZA JEDNOSTRANI RASKID UGOVORA
Ugovor možete jednostrano raskinuti u roku od 14 dana bez navođenja razloga.
Da biste mogli ostvariti pravo na jednostrani raskid ovoga Ugovora, morate nas obavijestiti o
svojoj odluci o jednostranom raskidu ugovora prije isteka roka i to nedvosmislenom izjavom
poslanom poštom, telefaksom ili elektroničkom poštom, u kojoj ćete navesti svoje ime i
prezime, adresu, broj telefona, telefaksa ili adresu elektroničke pošte, a možete koristiti i
priloženi primjer obrasca za jednostrani raskid ugovora.
Rok za raskid ugovora
Rok za jednostrani raskid iznosi 14 dana od dana kada je Vama ili trećoj osobi koju ste Vi
odredili, a koja nije prijevoznik, roba koja je predmet ugovora predana u posjed.
Povrat uplaćenog iznosa
Ako jednostrano raskinete ovaj Ugovor, izvršit ćemo povrat novca koji smo od Vas primili,
uključujući (troškove isporuke ne pokrivamo), bez odgađanja, a najkasnije u roku od 14 dana od dana kada
smo zaprimili Vašu odluku o jednostranom raskidu ugovora, osim ukoliko ste odabrali drugu
vrstu isporuke a koja nije najjeftinija standardna isporuka koju smo mi ponudili,
Povrat novca bit će izvršen na isti način na koji ste Vi izvršili uplatu. U slučaju da pristajete na
drugi način povrata plaćenog iznosa, ne snosite nikakve troškove u odnosu na povrat.
Povrat novca možemo izvršiti tek nakon što nam roba bude vraćena ili nakon što nam
dostavite dokaz da ste nam robu poslali nazad.

Obrazac za jednostrani raskid ugovora


Povrat robe
Troškovi povrata robe
Izravne troškove povrata robe morate snositi sami.
Potvrdu primitka obavijesti o jednostranom raskidu ugovora dostavit ćemo Vam, bez
odgađanja, elektroničkom poštom.
Obrazac za jednostrani raskid ugovora
Posebnom regulativom Europske unije, od 15. 2. 2016. diljem cijele EU sporove vezane uz
online kupnju biti će moguće riješiti putem ODR platforme kojoj možete pristupiti ovdje. To znači da
ukoliko naiđete na problem tijekom online kupnje unutar EU svoj prigovor možete na brži i
jednostavniji način podnijeti na gornjem linku. Platformu mogu koristiti i trgovci i potrošači, a
prigovor je moguće podnijeti na bilo kojem od 23 službena jezika EU.
Službenik za zaštitu podataka
Imenovali smo službenika za zaštitu podataka kako biste ga mogli kontaktirati radi bilo kakvih pitanja ili pritužbi vezanih uz našu politiku privatnosti ili rukovanje osobnim podacima. Ime i kontaktne informacije našeg službenika za zaštitu podataka su: 0976470724 – Karmelo.

Prikupljanje podataka
Osobni podatak jest svaki podatak koji se odnosi na pojedinca čiji je identitet poznat ili se može utvrditi. Pojedinac čiji se identitet može utvrditi jest osoba koja se može identificirati izravno ili neizravno, osobito uz pomoć identifikatora kao što su ime, identifikacijski broj, podaci o lokaciji, mrežni identifikator ili uz pomoć jednog ili više čimbenika svojstvenih za fizički, fiziološki, genetski, mentalni, ekonomski, kulturni ili socijalni identitet tog pojedinca.
Vaše osobne podatke prikupljamo samo kada nam svojom voljom date takve informacije. Podatke o Vama prikupljamo kada ispunite obrazac ili prilikom prijave na newsletter.
Trebali biste imati na umu da se neosobne informacije i podaci mogu automatski prikupljati putem naših Internet servera ili korištenjem „kolačića“. Kliknite ovdje kako biste pročitali našu politiku o kolačićima.
Primjeri informacija o Vašem korištenju stranice uključuju: najposjećenije i najgledanije stranice i poveznice na našoj web stranici, broj ispunjenih obrazaca, vrijeme provedeno na stranici, najpopularnije ključne riječi koji korisnike vode do naše stranice, vaša IP adresa, informacije koje se skupljaju putem kolačića, podaci vašeg uređaja poput postavki hardwarea, sistemske aktivnosti, vrste pretraživača itd.

Obrada podataka
Podatke dobivene o vama koristimo u jednu ili više navedenih svrha:
Radi personalizacije Vašeg korisničkog iskustva (prikupljene informacije nam pomažu da bolje odgovorimo na Vaše individualne potrebe);
Radi poboljšanja naše web stranice (trajno nastojimo poboljšati ponudu naše web stranice na temelju povratnih informacija koje dobivamo od naših posjetitelja);
Radi uspostave primarnog kanala komunikacije s vama;
Radi povremenog slanja e-poruka (koje se tiču povremenog primanja vijesti (ako to želite), ažuriranja, informacija o sličnim proizvodima ili uslugama, itd.)

Poveznice s trećim stranama
Na našoj web stranici ne nudimo niti pružamo usluge ili proizvode trećih strana.

Uporaba kolačića
Kako biste saznali kako koristimo kolačiće, pročitajte naša pravila privatnosti.

Zaštita vaših podataka
Kako bismo zaštitili osobne podatke koje šaljete preko ove web stranice, koristimo fizičke, tehničke i organizacijske mjere sigurnosti. Neprestano nadograđujemo i testiramo našu sigurnosnu tehnologiju. Ograničavamo pristup Vašim osobnim podacima samo onim zaposlenicima koji trebaju znati te informacije kako bi Vam pružili neke koristi ili usluge. Osim toga, educiramo naše zaposlenike o važnosti povjerljivosti podataka te čuvanju privatnosti i zaštiti Vaših podataka.

Pohrana i rok čuvanja podataka
Svi podaci su pohranjeni u bazama podataka i repozitorijima web solutions cloud servera. Pohranjene podatke nećemo prenijeti ili pohraniti u države izvan Europske Unije.
Vaše osobne podatke čuvamo i štitimo za vrijeme trajanja Vašeg poslovnog odnosa s nama. Osobne podatke koje ste nam dali u poslovne ili kontaktne svrhe redovito brišemo nakon 12 mjeseci od dana kad ste nam dali te podatke.

Prava pojedinaca
Ako želite znati posjedujemo li i obrađujemo Vaše osobne podatke, ili ako želite pristupiti osobnim podacima koje imamo o vama, molimo Vas da nas kontaktirate na global.company.shop@gmail.com
Također možete zahtijevati informacije o: svrsi obrade podataka, kategorijama osobnih podataka pod obradom; tko je još izvan naše tvrtke primio Vaše osobne podatke od nas; koji je izvor osobnih podataka (ako ih niste izravno dali nama); i kako dugo ćemo čuvati podatke. Imate pravo na ispravak osobnih podataka koje posjedujemo ako su oni netočni. Također možete, uz određene iznimke, zatražiti da izbrišemo Vaše podatke ili prestanemo s njihovom obradom. Možete tražiti da prestanemo koristiti Vaše osobne podatke u svrhe izravnog marketinga. U mnogim državama imate pravo poslati pritužbu nadležnom tijelu za zaštitu podataka ako niste zadovoljni načinom kako postupamo s Vašim osobnim podacima. Ako je tehnički izvedivo, mi ćemo na temelju Vašeg zahtjeva poslati Vam Vaše osobne podatke ili ih prenijeti izravno na drugog voditelja obrade.
Obavješćivanje o povredi osobnih podataka
U slučaju povrede osobnih podataka obavijestit ćemo Vas i nadležno nadzorno tijelo porukom e-pošte u roku 72 sata o razmjerima povrede, obuhvaćenim podacima, možebitnom utjecaju na naše usluge i našim planiranim mjerama za osiguranje podataka i ograničenje bilo kakvih štetnih učinaka po pojedince.
Obavijest o povredi Vam nećemo poslati u slučaju:
ako postoje tehničke i organizacijske mjere zaštite (poput enkripcije) koje su primijenjene na osobne podatke pogođene povredom osobnih podataka, koje te podatke čine nerazumljiva bilo kojoj osobi koja im nije ovlaštena pristupiti;
ako smo poduzeli naknadne mjere kojima se osigurava da više nije vjerojatno da će doći do visokog rizika za prava i slobode pojedinaca;
ako bi to iziskivalo nerazmjeran napor ( u tom slučaju ćemo Vas obavijestiti putem sredstava javnog obavješćivanja ili slične jednako djelotvorne mjere).
Povreda osobnih podataka znači povredu sigurnosti koja vodi do nenamjernog ili nezakonitog uništenja, gubitka, izmjene, neautoriziranog otkrivanja ili pristupa osobnim podacima koji se prenose, čuvaju i obrađuju u vezi s nuđenjem naših usluga.

Vaša privola
Korištenjem ove web stranice dajete privolu na ovu politiku privatnosti.
Promjene naše politike privatnosti
U slučaju promjena naše politike privatnosti obavijestit ćemo Vas o tome na ovoj stranici i ažurirati datum izmjene politike privatnosti dolje kako slijedi.
Ova politika privatnosti je zadnji put izmijenjena 29 . veljače 2024. godine.
Pravo na pritužbu nadležnom tijelu
U bilo kojem trenutku možete poslati pritužbu nadzornom tijelu u vezi našeg skupljanja i obrade Vaših osobnih podataka. U Republici Hrvatskoj pritužbu možete podnijeti Agenciji za zaštitu osobnih podatka (AZOP)
Osijek, 2024.

GLOBIX J.D.O.O.
Josipa Jurja Strossmayera 341
31000 Osijek
OIB: 48511309299
Tel: +385 97 647 0724
Email: info@globalshop.hr